close

家駒的情歌寫給誰 3

  

追憶 ~ 愛情的死亡筆記💔


1988年,大專演唱會,家駒在唱追憶前有一段獨白:愛情🥀

「多謝,咁係呢個時候,留通小小講吓愛情呢個嘢,咁我知道若果人冇愛情呢個嘢會好悶好孤獨,所以每一個人都有愛心係度,梗係有人期待愛心可以有機會付出,亦都希望佢付出的愛心可以㑭人填補返。


幸運概,我哋可以好平均,大家妳㑭低我,我㑭低妳。


唔幸運概,淨係你付出,冇得收返。

㑭吓、㑭吓,㑭到冇晒!


咁我有咩方法,可以曾經擁有我概記得愛心的心裡面⋯⋯

有咩方法可以諗返係,我地尋佐回憶吓自己曾經心裡面充滿著愛人的心態之外⋯⋯⋯⋯

就可以追憶吓⋯」


據說,家駒說這首歌是模擬描寫「悼念逝去的女友」。

但是,從家駒的獨白中,事實上這首歌是「悼念死去的愛情」。


多情又念舊的家駒,心中知道前一段愛情已死去,但又對於「為什麼曾經深愛過的一段情」,完全消失無蹤感到困惑!


他反覆的說「有什麼方法?可以尋回我記憶中的,曾經我充滿了對她的愛情❤️那個心意?」


殘酷的現實是,一切的愛心與情意,連回憶都不可得!


只剩下「追憶」,「追憶」是墓誌銘,愛情的死亡筆記本!


而親手埋葬這段舊情,是家駒對於「冰封的鳥」最後的溫柔。


逝者已矣,不復可得!

愛情如此,變心的愛人亦復如此! 

 
arrow
arrow
    全站熱搜

    Nadia 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()